söndag 22 april 2012

Tillbaka på hemmaplan

Efter flyttkaos och jobb i Indien är jag nu tillbaka mer taggad än någonsin. I fredags 23.00 klev jag in genom ytterdörren efter att ha färdats hemåt under 24 timmar från Indien. Idag tog jag mig ut och kollade isläget i Skellefteå och självklart tog jag mig med ett spö för att se om någon blank havsöring var på hugget.

Njuter av den friska luften och av att få svinga spöet igen!
Närmare fiske än så här kom jag inte i Indien.
Kanadagässen har hittat hit.


7 kommentarer:

Monica Göransson sa...

vart var leif idag? hörde att han drog upp en 10kg havsöring förra veckan

Markus Burström sa...

Jag såg varken till någon Leif eller någon havsöring idag, tyvärr.

Monica Göransson sa...

Är du inte kompis med Leif Svensson från Innanbäck, trodde jag hade läst i din blogg tidigare om att du umgåtts med honom?

Markus Burström sa...

Nej jag känner inte någon Leif Svensson tyvärr. Jag har inte bott speciellt länge i Skellefteå så bekantskapskretsen är inte enorm :)

Anna Svensson sa...

Har du möjligtvis varit ihop med Görel Backman? tycker jag känner igen dig.

Markus Burström sa...

Jag har faktiskt aldrig ens känt någon vid namn Görel. :)

Anonym sa...

Är det bara frågor om vänner och flickvänner som gäller i bloggen numer... Vad säger Anna? ;-)