torsdag 24 september 2009

Märkesnörd

Igår var jag ute en sväng och provade mina beten, riktigt kul att få se dem i vattnet. Lite annat än att ha dem i diskhon här hemma. Nu vet man till nästa omgång av beten vad man kan förbättra. Passade även på att såga ut lite mer beten som jag ska göra i ordning, är ju helkul att göra egna. Inväntar lite skruvöglor och dylikt från Lundgrens som bör dyka upp imorgon. Fick lite småsaker idag från Willyssportfiske i västerås, bland annat klistermärken för min lilla båt, woho! Pimp my boat! Utöver det fick jag ett litet paket från gäddslaktarn. ;>


"Ge fan i våra vatten" uppmärksammades idag i god morgon sverige. Alltid kul när sportfiske uppmärksammas. Det finns på SVTs hemsida för den intresserade. Inslaget om sportfiske börjar ungefär 2 minuter in i klippet.

Inga kommentarer: