torsdag 3 september 2009

Utomjordingar

Igår kväll var jag och såg District 9 och appropå utomjordingar fick jag ett gäng Alien Eals idag med posten som ska få blötas lite under höstfisket. Jag fick de som premie då jag gick med Fiske Feber. Min prenumeration på FFA hade precis gått ut och då passade jag på att byta till Fiske Feber som i och med sitt 5-årsjubileum hade många riktigt bra premier.

"We come in peace and will bring you 10+ pikes", kan man alltid hoppas.

Då plugget inte riktigt kommit igång ännu ska jag meka med mina beten idag under dagen och sedan blir det idfiske ikväll med Meijer. Hejbah!

2 kommentarer:

Jarkko Riikonen sa...

Mumma kardemumma!!
Själv köpte jag en Phantom som ser sjukt farlig ut ;)
Känner redan 10+ dra i linan :P

Markus Burström sa...

Härligt! Jag ska fixa i ordning ett antal egna heta beten. Kommer upp snart här på bloggen! Mumma ;D