onsdag 16 september 2009

Presentation av några beten

Ja, låt mig presentera de senaste skapelserna. Lite bilder på mina senaste tailar samt en glider.

Mörten, sjunkande

Hellboy, suspending.

Tjärnabborren, långsamt sjunkande.

Den klassiska Black Perch, långsamt sjunkande.

Vanlig abborre, topwater bete.

Whitefish, glider, suspending

Ja, så ser de senaste ut. Jag har verkligen fastnat för att göra egna beten. Man lär sig något hela tiden och roligt är det så det kommer mera, mycket mera och bättre ska de bli! :)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ser ju kanonfina ut!

Markus Burström sa...

Tack, vad kul att du gillar dem! :)

Mange sa...

Grymma beten! Jag blev lite kär i Hellboy tror jag... ;)

Markus Burström sa...

Ja, det finns någon för alla. :D

Mange sa...

Vad ska du ha för Hellboy-tailen? Jag köper den om jag får :P

Markus Burström sa...

Kan göra en likadan åt dig om du vill så kan du få en i den sjunkhastighet du vill ha. Snabbsjunk, långsamt eller flyt. :)