onsdag 26 januari 2011

Lakfeber

Jag var ute med Makke och fiskade Lake i måndags utan några som helst resultat. Igår blev det Lake igen på en ny plats med Jonas då vi åtminstone fick landa en Lake över kilot. Vi vägde den aldrig då det var ganska kallt i luften men den var i fin kondition och vägde uppskattningsvis drygt 1.5kg. Redan igår under eftermiddagen började jag känna mig lite halvdålig, som att jag var på väg att få feber, men bestämde mig ändå för att åka ut fiska och då jag kom hem från gårdagens fisketur kände jag mig helt utmattad och förstörd. Idag då jag vaknade hade jag den värsta huvudvärken jag haft på länge samt feber på det så jag har varit helt utslagen och mest legat i soffan.

Jag hann få upp kameran och snabbt ta en bild innan Jonas returnerade Laken.

Skam den som ger sig!

Inga kommentarer: