söndag 25 oktober 2009

Lilla julafton

Idag fick jag ett stort paket innehållandes två nittioliters ryggsäckar (JRC), en ny weighsling (JRC) och en del wire. Jag och Meijer blev som barn på julafton då vi satt och pillade med våra nya ryggsäckar, skruvade på mudfeets och checkade alla väskor och utrymmen. Här har ni en bild på min underbara ryggsäck från JRC.


Lite specifikationer; 90 liters utrymme med ben och mudfeets som gör att man undviker väta underifrån. Aluminiumram med bord på toppen. Har två löstagbara väskor där ena innehåller 6st dippburkar som man kan användas för boilies eller krokbeten och den andra är en tillbehörsväska. Riktigt bra med fack, utrymmen osv. Helt underbar!

Bara tre dagar kvar tills jag åker till Furusund och bänder gädda, det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: