fredag 10 juli 2009

Helg och spöregn!

Äntligen har jag fått helg och inget jobb på söndag blir det heller så nu finns det tid för lite fiske. Satsar på ett pass på söndag. Känns bra för abstinensen är stor nu! Det är jobbigt att komma hem från jobbet och läsa andras bloggar om folk som är ute och fiskar, speciellt Mats (VF-bloggaren) som precis fått sätta PB på Abborre den jäkeln (grattis)! Var ett tag sedan jag fick ta ett nytt personbästa men det kommer väl snart förhoppningsvis!

Kanske blir uppehåll i helgen trots allt?

2 kommentarer:

Mats Söderholm sa...

Tjena och tack! Fördelen för mig som är ombörjare är att nästan varje större fisk är personbästa, jag har ju bara fiskat ordentligt ett år! Kör hårt!
M

Markus Burström sa...

Så sant men egentligen har jag inte fiskat "seriöst" eller hur man ska säga det, speciellt länge. Först nu på senare tid man blivit artjägare. :)