måndag 13 juli 2009

Men inte blev det nåt fiske igår!!

Jag som peppat för en fisketur i helgen insåg sedan att det inte riktigt fanns tid över för något fiskepass. VF-Mats (som han nu får kallas) var sugen på att åka ut men kampsportsintresserad och utövare som man är så hade jag redan bokat in söndagen med UFC100-galan med en god vän och senare på kvällen var det middag och bastu inbokat hos föräldrarna. Jag hann faktiskt prova mitt kastnät, föräldrarna har ju hundar, och nu har jag börjat få till kasten, inte det enklaste dock!

Jag tog med mig lite saker från pappas garage som han inte behöver för tillfället och fyllde på i mitt. Satt mig där och började vikta beten då jag kom hem. Får se om det blir någon lyckad kreation nu. I helgen BLIR det fiske, var och efter vad vet jag inte men fiske blir det!

Mitt lägenhets"garage" behöver en liten städning. ;D

Inga kommentarer: