tisdag 9 juni 2009

Location, Location, Locaition

Var ute igår med Dabbe på älven och sökte efter lite nya hotspots med hjälp av sjökort och ekolod. Hittade några intressanta platser som det kommer att läggas några pass på. Fisket var trögt igår också. Blev mycket "location, location, location" och mindre av varan "presentation". Trots att vi inte hade betena så mycket i vattnet måste vi nog ändå säga att det blev 1-0 till älven den här gången.


Blir paus från fisket idag och så inväntar jag lite aktivare fisk. Dagens väder med 16,3 grader och 3,5 m/s (S) bådar ju rätt gott men det verkar ska bli kallt mot helgen igen. Får se om jag tar mig ut nåt mer under veckan annars blir nog först på lördag. Jag vill ha upp en stor gädda nu!!

1 kommentar:

fotomedlitetext sa...

Det får mig att tänka på Industri Royals låt "Location". Klicka för att ladda ner gratis: http://tinyurl.se/a679pg ;)